miercuri, 27 iunie 2018
IDEI(1993)
PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV E PRECUM UN ANIMAL DE COMPANIE SUPERB,DE RASA PURA,IMPECABIL DE CURAT,IUBITOR CU TOTI OAMENII,DE CAND SUNT PRUNCI SI PANA LA MOARTE;ACEST ANIMAL FRUMOS SI INTELIGENT TREBUIE RASPLATIT CU IUBIRE DE TOTI OAMENII SI TINUT LA PIEPT,OCROTIT,APARAT DE DUSMANI NON-STOP; E VALOAREA SUPREMA A FIECAREI NATIUNI SI SANATATEA LUI,INTRETINEREA LUI IN MOD PERMANENT E MISIUNEA FIECARUI STAT,CA DACA-I IGNORAT STATUL SE DUCE DE RAPA;CORPUL ACESTUI ANIMAL SPLENDID,DE O VAL.INESTIMABILA CA FACE PUI DE AUR SI PLATINA,E-N SCOALA;SNC AL ACESTEI BOGATII SUPREME-N FIECARE STAT E CORPUL PROFESORAL,DASCALII-CUM LE ZICE-N POPOR;COADA ACESTUI ANIMAL DE MARE PRET,NECESAR PANA LA VITAL FIECARUI STAT MODERN,PROGRESIST,E LOCUL DE STUDIU AL ELEVULUI,DE LA DOMICILIUL LUI,CARE NU TREBUIE NEGLIJATA DELOC, FRUMUSETEA SI VAL.ACESTUI TRUP UNIC NU POATE FI COMPLETA-N LIPSA EI;UNII CARE NU INTELEG FENOMENUL EDUCATIV PROPUN TAIEREA COZII ACESTU ANIMAL- MOTOR AL DEZV.LUMII,CA-N LIPSA EDUCATIEI,AUTOEDUCATIEI LUMEA AR FI ZERO;CE VREAU SA SPUN MAI CONCRET?UNII NU VAD VAL.REALA A TEMELOR,NECESARE DEZV. ELEVULUI PRECUM APA DE DUPA MASA;UNA-I SA SUSTII TEME MAI USOARE,ALTA-I SA PLEDEZI PT.ELIMINAREA LOR;TEMA-I K SAREA-N BUCATE,TINE CREIERUL IN PRIZA,NU-L LASA SA INTRE-N INHIBITIE,PASTREAZA COGNITIVUL APRINS,IN FLUXUL GANDIRII CONSTANTE,NU LASA SNC SA INTRE-N LANCEZEALA,APATIE,K PUI AI LENEI;SE STIE CA LENEA-I CUCOANA MARE,CEA MAI MARE SI MAI PERICULOASA,PRIMA TREAPTA A RATARII,E COMBUSTIBIL DE BAZA PT.IGNORANTA,IMBECILITATE,IDIOTENIE SI STUPIDITATEA SE HRANESTE CU LENE;SCOALA TREBUIE SA LUPTE NON-STOP CU LENEA,COMODITATEA;SEDENTARISMUL COGNITIV POATE APARE TIMPURIU SI TREBUIE COMBATUT PRIN ORICE MIJLOACE SI TEMELE USOARE SI MEDII SUNT ARME EDUCATIVE EXTREM DE UTILE,EFICIENTE SI LA INDEMANA PROFILOR,CARE NU TREBUIE SA EZITE SA LE FOLOSEASCA,DAR,ATENTIEEE,NU IN EXCES;TEMELE NU TREBUIE SA SURMENEZE(RECEPTORII EDUCATIEI,ELEVII),SA STRESEZE FAMILIA,CI SA FIE DISTRACTIVE,CONFORME CU CERINTELE PROGRAMELOR,K NISTE REBUSURI,K NISTE INTEGRAME,GHICITORI,JOCURI DE MINTE,SA STARNEASCA PLACERE SI CURIOZITATE ATAT PT.ELEVI CAT SI PT.PARINTI;NU TREBUIE SA BLOCHEZE MINTEA COPIILOR,TINERILOR IN STUDII,A RUDELOR LOR,NICI PRIN GRADUL DE DIFICULTATE, NICI PRIN VOLUM;TEMA LA UN OBIECT DE BAZA TREBUIE SA FIE REZOLVATA-N MAXIM O JUM.DE ORA SI NU TREBUIE DATE MAI MULT DE 2 TEME(PT.ACASA),PT.2 OBIECTE DE BAZA,RAPORTATE LA SUBIECTELE LECTIEI PREDATE-N ZIUA RESPECTIVA,CA TEMELE TREBUIE SA AIBA TANGENTA-N MOD OBLIGATORIU CU TEMELE PREDATE LA SCOALA; DECI PROCESUL EDUCATIV CONTINUA EFICIENT ACASA,PRIN TEME NECESARE CONSOLIDARII SCOPULUI EDUCATIV,REALIZARII SCOPULUI LECTIEI PREDATE;SCOALA NU POATE FACE TOTUL PT.ELEV,PROCESUL EDUCATIV NU VA REUSI DACA NU-I AJUTAT ZILNIC DE CATRE FAMILIE SI AJUTORUL DE BAZA POATE FI TOCMAI TEMA(PT.ACASA); DECI FAMILIA NU-I SPONSOR,NICI INVESTITOR MAT.(PT.SCOALA),DAR TREBUIE SA FIE SPRIJIN TEMEINIC,MORAL SI INTELECTUAL,PT.COPIL-ELEV,IMPLICIT PT.SISTEMUL EDU'; FAM.POATE FI SPRIJIN ESTETIC,FIZIC,PT.ORICE COMPARTIMENT EDUCATIV AL SCOLII SI K SA DAU EX.SIMPLE/SPETE:FAM.POATE PROPUNE ELEVULUI SA DESENEZE ACASA, SA FACA MISCARE,SA SE JOACE,SA SE PLIMBE PRIN PARC,SA PEDALEZE(BICICLETA)...; NUCLEUL SIS.EDU' E NUMAI ELEVUL,PROFUL SI PARINTII SUNT DIRIJORII ORCHESTREI CARE-I CLASA;DIRIJORUL SCOLII,DIR.,TREBUIE SA AIBA GRIJA SI DE PROFI,PRECUM NISTE COPII AI LUI,SA-I RASFETE NUMAI CU VORBE BLANDE,CHIAR SI CU PRIME(BANI DE MERIT),CA TOTI TRUDESC,NU NUMAI C.A.,CARE-I CAM RASFATAT,PREA MULT SI ALTI PROFI POT SUFERI DIN ATITUDINI MANAGERIALE DISCRIMINATORII,/NEDREPT!????
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu